Nadat in 2022 helaas een einde kwam aan de jarenlange samenwerking met het Kruispunt te Arnhem, is de club op zoek gegaan naar een nieuwe plek om in culinair opzicht een bijdrage te kunnen leveren. En die plek hebben we gevonden: wijkcentrum "Ons Middelpunt" te Doorwerth.

Op 21 januari werd een vliegende start gemaakt, want er werd direct uitgepakt met een viergangen-nieuwjaarsdiner.

De tafels werden mooi opgedekt met rode tafelkleden. Een team van vier koks, nog wat onwennig in een vreemde keuken, bereidde antipasti, paprikasoep, spaghetti met naar keuze bolognese- of paddenstoelensaus en tiramisu na.

Naast het diner vielen ook de zingende obers goed in de smaak. Dat waren de heren van de "Larks" de zangclub die in 2016 binnen de club is ontstaan, op de piano begeleid door hun dirigent en zangdocent Simon de Jong.

Vanaf deze datum wordt er iedere laatste zaterdag van de maand een diner gekookt -  weliswaar niet elke keer zo feestelijk, het is tenslotte maar ééns per jaar nieuwjaar.

En omdat iedereen moet kunnen meedoen, is het diner geheel gratis.